Jump to content

Dad

Dad

Member Since 02 Jun 2008
Member ID: 48,731
Currently Not online
Offline Last Active Yesterday, 12:29 AM
****-

Profile Feed

Photo

Dad

Time to relocate. You can find me on NCM. My content will be moved as soon as possible. That's that only reason I came back after all. I've still got things to finish. Farewell YCM. It's been quite a rollercoaster.
Jan 10 2019 05:32 PM
Photo

Dad

Broken has a hidden laboratory where all he does is fix shit.
Dec 28 2018 06:48 PM
  • Nathanael D. Striker's Photo
    Nathanael D. Striker
    Does not compute. Does not compute. System shut down.
    Dec 28 2018 07:01 PM
  • Thar's Photo
    Thar
    Once I get a house, that's one thing I'm gonna invest in; my own personal workshop. Call it a lab, if you will.
    Dec 28 2018 07:09 PM
Photo

Dad

I recently learned that Flame Dragon has a cave where he hoards TMs.
Dec 28 2018 12:03 AM
  • God Emperor Cow's Photo
    God Emperor Cow
    yeah but it's all fire moves
    Dec 28 2018 12:41 AM
  • Flame Dragon's Photo
    Flame Dragon
    Flamethrower, Fire Blast, Will-O-Wisp, Overheat, fire TMs are pretty good
    Dec 28 2018 06:02 AM
  • Thar's Photo
    Thar
    #bringbackHMs
    Dec 28 2018 06:31 AM
Photo

Dad

Birdbox was okay. I feel like, if it dropped before Quiet Place, I would've enjoyed it more.
Dec 27 2018 12:14 PM
Photo

Dad

Merry Christmas you little bastards.
Dec 25 2018 04:16 PM
Photo

Dad

Yall niggas post too much
Dec 24 2018 08:07 PM
Photo

Dad

What type of nigga don't eat GRITS
Dec 24 2018 11:56 AM
Photo

Dad

Todae is Dae's birthdae.
Dec 23 2018 09:36 AM
Photo

Dad

What's all this horseshit about kirito being in smash
Dec 23 2018 12:54 AM
  • Merciful Idiot's Photo
    Merciful Idiot
    Sans plz
    Dec 23 2018 01:46 AM
  • God Emperor Cow's Photo
    God Emperor Cow
    All Might for UNITED STATES OF SMASH
    Dec 23 2018 01:51 AM
  • Black's Photo
    Black
    ngl if an anime character got in, you would be hardpressed to convince me all might isn't the most FITTING. Not the most likely, but.

    that said anime will never be in and animemaru decided to meme lol

    but hey, we live in a timeline where undertale isn't UNlikely, so i'm not complaining
    Dec 23 2018 02:03 AM
Photo

Dad

i want my cat
Dec 22 2018 12:33 AM